søndag 2. oktober 2016

Furtebua på loftet

Jeg sliter med å komme meg over dørstokken for å være kreativ. Er den berømte dørstokkmila tror jeg.

I tiden framover har jeg satt meg flere mål når det gjelder furtebua på loftet, og det er å rydde hobbyrom, være kreativ og ordne / rydde hobbyting og premier til barneavdelingen på Sykehuset Østfold, Kalnes.

Det siste halvåret har vi vært innlagt flere ganger på avdelingen, og Hannah har etterlyst premier og aktiviteter for de litt større barna og ungdommene. Kombinert med at Kari Asdal foreslo innsamling til Barnekreftforeningen på årets Stempelscrap, ble litt av det til denne avdelingen. Det kom inn masse, masse fra snille damer (og kanskje noen menn) og nå rydder jeg i tingene.

Jeg har pratet med en av lærerne på avdelingen og hun var veldig positiv til å få hobbyting :0) Gleder meg til å levere alt det flotte vi har fått.

Men, så til furtebua på loftet :0) Nå ser det sånn ut:


 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar