tirsdag 25. oktober 2016

I dag har jeg prøvd meg på kortet som "alle" lager for tida, nemlig et "twist and popup" kort. Morsomt å lage, og ikke så vanskelig! Nå er endelig formen såpass at jeg kan bruke litt mer tid på hobbyrommet enn bare et kort lissom. Har hostet meg igjennom, men nå, etter et par uker sykemelding, er jeg klar for jobb igjen. Gleder meg til å kosemose barna "mine" og savner vanlige dager med kollegaer og barn.

Et "twist and popup" kort ser ganske så kjedelig ut når du ser det foran deg, ikke sant?

 
Nå har ikke jeg pyntet forsiden eller da, bare med et enkelt pynteark fra en av Panduros juleblokker. Jeg har lukket kortet med en enkelt hvitt bånd som er limt på baksiden. Nå åpner jeg det, så får du se:
 
 
Morsomt ikke sant? Har pyntet med bilde som jeg har funnet på nett og pynteark fra Panduro.
 
 

Her er kortet helt utslått. Blir nok flere av denne typen etter hvert. Malen fant jeg på Pinterest, av en fra designteamet til "Kaisercraft". Det er bare å google "twist and pop up", så får du framgangsmåte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar